Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia – przetarg znak: OKE/WOA/2150/3/12 – Serwis i naprawa urządzeń biurowych w 2012 roku

  

 

Wrocław: serwis i naprawa urządzeń biurowych w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 105326 – 2012; data zamieszczenia: 04.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA – Usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78850 – 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna we Wrocławiu, ul. T. Zielińskiego 57, 53-533 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7851852, faks 071 7851866.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: serwis i naprawa urządzeń biurowych w 2012 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy serwisu i naprawy urządzeń biurowych obejmujący następujący zakres usług: 1) Bieżące dostawy oryginalnych tonerów, oryginalnych farb i matryc zapewniające nieprzerwaną pracę urządzeń lub tonerów dopuszczonych przez producenta i ich sprzedawcę. 2) Wykonywanie bieżącej obsługi – konserwacji urządzeń na wezwanie Zamawiającego wraz z wymianą na oryginalne materiały eksploatacyjne i części eksploatacyjne fabrycznie nowe, zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia gwarantującą dobrą jakość tworzonych dokumentów oraz zapewniającą ciągłość pracy urządzeń. 3) Naprawa urządzeń wraz z wymianą części zamiennych fabrycznie nowych, określonych w dokumentacji technicznej producenta urządzenia, 4) Programowanie parametrów urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną producenta urządzenia. 5) Warunki wykonywania serwisu: a) serwisowanie urządzeń w miejscu ich instalacji (siedziba Zamawiającego), b) godziny wykonywania napraw i konserwacji od 7:30 do 20:00, c) czas reakcji na zgłoszenie awarii do 2 godzin w każdym dniu tygodnia w siedzibie Zamawiającego, d) czas usunięcia awarii 1 dzień. e) w przypadku konieczności odbioru urządzenia od Zamawiającego do naprawy warsztatowej dostarczenie na czas naprawy urządzenia zastępczego o podobnych parametrach i funkcjonalności własnym transportem na własny koszt. f) wykaz urządzeń podany w SIWZ pkt 3.3..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MET M. Raczyński, A. Latacz Spółka Jawna, ul. Krakowska 50-52, 50-425 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79099,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79099,02

  • Oferta z najniższą ceną: 79099,02 / Oferta z najwyższą ceną: 79099,02

  • Waluta: PLN.

Kategorie
Zamowienia
Skip to content